GAMLA BILDER


hahahahhahahahah jag på Liseberg år 2006, eller 2007, jag kommer inte ihåg.


hahahh i slutet utav 2007 eller början utav 2008.


när kan det här ha varit... 2007 kanske?


2007 tror jag xd


Shit, den här dagen minns jag verkligen! Det var på dne tiden då jag och några komisar var i malmslätt och pallade äpplen näsan varenda dag. Asså gud, jag minns verkligen hur jävla kul vi hade!


slutet utav 2007 tror jag den här bilden är tagen.


haha det här måste nog vara någon gång i början utav 2008 tror jag.


Haha jag och en kompis, år 2007 tror jag.


hahahhahahah xD det här var länge sen, med min dåvarande bästavän Louise. Hennes blogg hittar ni här.


hmm när kan det här ha varit... februari 2008 eller nått tror jag. Det är i alla fall jag och min kusin på bilden.


2008. Den dagen minns jag stort.
Ni som följt min blogg enda från början, minns ni den här bilden? Min allra första ''dagens outfit'' bild. hahah xD


Röda ögon, men skit samma. Den här bilden är tagen på släktträffen förra året.


haha jag och Linnea år 2008 xd

Gud så kul det är med gamla bilder alltså! Men herre gud vad jag har förändrats! Tycker ni inte det? haha.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
louise

haha, shit vilka gamla bilder!

gud så många minnen vi har tsm egentligen...

när vi va på hemköp/konsum i typ 1 och en halv timme, när vi va i västervik, göteborg omassa! :p

puss&kram.

2009-07-10 @ 13:44:15
URL: http://louiselinnea.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0