Fredag 3/7


Bilden tog jag på släktresan i värmland förra månaden.

Nu har jag varit ute och handlat med mamma. Och vi hade världens tur! För det åska eller blixtra varken när vi gick dit eller när vi gick hem. Men nu när vi kommit hem så har det börjat åska och blixtra igen. Spöregnat har det gjort nästan hela tiden. Och jag är fortfarande lika rädd. Jag hatar åska. Och när det dessutom blixtrar samtidigt så är det ju ännu värre!
Har alla sånt här väder?
Jag som hade tänkt att åka en sväng till malmslätt och hämta min laddare till mobilen hemma hos Linnea. Och sedan ligga o sola i Trädgårdsföreningen. Men mina planer sprack totalt.
Och just nu sitter jag och är väldigt hungrig. Jag åt aldrig någon luch sen. Men jag ska fråga mamma när det blir kvällsmat. Är det om en timme så håller jag nog ut. Men är det om två timmar så tar jag nog en macka nu. Och nu när jag babblar om mat så blir jag ännu mer hungrig. Som tur är så blir det tacos till kvällsmat idag. Och det är goooooottt :D haha. Och ikväll så är det inget bra på tv, så jag och mamma ska nog kolla på film. Vad ska ni hitta på ikväll?

Kram
/Mathilda


Kommentarer
louise

fin bild :)

2009-07-03 @ 20:58:42
URL: http://louiselinnea.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0