blod

De två senaste inläggen har bara handlat om film, jag vet. Men som sagt, jag är inte på humör idag och har därför ingenting vettigt att skriva. Det har jag egentligen inte nu heller. Jag kände bara för att uppdatera lite. Jag sitter just nu och har försökt mig på photoshop, vilket är jävligt svårt. Och jag fattar inte ett skit. Men de här, väldigt enkla, och väldigt dåliga. Och det synns ingen större skillnad på orginalbilderna (som ni sock inte får se)..
Men de här bilderna är i alla fall gjorda idag:


Jag kanske uppdaterar något inlägg lite senare, vi får se. Annars hörs vi imorgon!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Bea

Hoppas du haft en bra helg

2009-07-13 @ 00:19:36
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0