090724

Nu har jag både städat, packat och slagit in presenter. Hunnit äta lite hallon/björnbärspaj har jag också gjort.
Just nu sitter jag bara och är extremt trött så att det inte är sant. Alltså klockan är nio och jag är så trött att jag nästan somnar på tanjenterna. Det är ju nästan pinsamt! Fast å andra sidan så har jag sovit fyra timmar inatt eller nått, så det kanske inte är så konstigt ändå. Men jag kan bara inte gå och lägga mig nu, jag måste vänta i alla fall en timme till, kanske två.
Imorgon åker jag vid halv ett. Det är 1 ½ timmes bilresa, med två skrikande katter. Dom ligger ju inte stilla heller, utan dom måste självklart försöka springa runt i bilen, och starta kaos. Titta ut genom fönstrena gör dom också, så att alla får sig ett gott skratt när vi åker förbi. Jag måste erkänna att det är faktiskt jädrans jobbigt med dom i bilen.
Men jag bloggar i alla fall ett kort inlägg imorgon innan vi åker, och kanske senare mot kvällen också.
Jag bloggar antagligen inte något mer idag, utan ska nog sätta mig och titta på tv ett tag nu. Lägger jag mig och läser så kommer jag bli ännu tröttare. Det är bättre att jag sätter på någon humor film eller något på tv;n istället.
Vi hörs imorgon! Ta hand om er, underbara läsare! :*

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0