090721

Hej på er!
Ikväll har jag följt med mamma och handlat, haft en trevlig och humorrik middag med mamma och pappa, tittat på Allsång på skansen med mamma och pappa, börjat läsa den andra boken utav Twilight böckerna, och gråtit en skvätt. Självklart grät jag när jag läste boken, eftersom den var extremt ledsam i början. Jag vill inte förklara vad som hände, varför tårarna började rinna, men sorgligt var det i alla fall. Ni får läsa boken själva ifall ni vill veta varför jag börja tjuta. Jag har förövrigt nästan kommit till sidan 100. Jag kommer inte läsa ut den imorgon, men kanske på torsdag.
Snart ska jag i alla fall gå och lägga mig. Man blir trött av att gråta, tycker inte ni det? Jag grät ju både i förmiddags, och nu ikväll. Det var vääldligt länge sen jag grät såhär mycket på en och samma dag! Herre gud alltså, ögonlocken blir lixom jätte tunga. Därför ska jag gå och lägga mig snart, som sagt. Men jag säger godnatt nu, även om jag kanske inte ska gå och lägga mig riktigt än, jag kanske väntar en timme. Men sov gott i alla fall, mina underbara läsare! :)
Kram
/Mathilda


Kommentarer
Simone

Godnatt själv tjejen :)

2009-07-21 @ 23:38:42
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0