Torsdag 19/2

Tjoo :)
Dagen börja med att gå upp runt 11 nån gång.
frukost
duscha
och sen ringde Linnea, vi prata i typ en timme eller nått.
sen gjorde jag mig iordning,
satt vid datorn,
åt mat,
och sen stack jag till Nea.
Vi spela gh, åt chokladpudding, drack cider, satt vid datorn, och sen gick vi ut lite, köpte lite godis på service.
sen gick vi lite,
och jag var almänt flummig. dt gjorde att Nea oxå blev rätt flummig.
o sen var jag tvungen att åka hem.
när jag kom hem, åt jag kvällsmat,
sen kolla lite på hockeyn med pappa.
usch, lhc får ta o skärpa sig!
och brorsan grejade med mitt antivirusprogram.
sen så satte jag mig här.
jag ska spela sims snart *nörd*
men ni får hade så bra!
Puss (a' <3



Dagens bästa:
''Du är inte bara expert på datorer, utan pennor också!'' XD
hahhahahah så jävla bäst vare xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0