Onsdag 25/2

heejj :)

idag var dt skola igen då. Och när jag vaknade imorse var jag tröttare än aldrig förr. jag tränkte skita i att gå upp, men jag käpa mig upp iaf! väl uppe så sminka jag mig o sånt, sen stack jag till bussen. och sen börja helvetet...

- musik, okej, dt var faktiskt kul, vi fortsatte på våra raplåtar och min, Julias och Louises äger skiten ur allas! XD hahah
- engelska, vi hade prov, dt gick verkligen åt helvete för mig! :s XD
- metortid, jaa... dt är ju slappt..
- svenska, haha dt var skit kul, vi skulle göra några pjäser. jag,Agnes,Matilda och Felicia var i en grupp, och vi bara garva hela tin typ, skit kul vare! ;D
- lunch, jag åt macka, lxm, vem fan vill äta köttbullar och potatismos? :O
- matte, vi fick tillbaka matteproven, på del ett gick dt väl bra, jag fick 10/11 men på del två gick dt ju inge vidare precis, jag fick 1,5/10 hahah xD
- so, vi hade nutidskryss o sånt. och så skällde Sabine ut oss för att vi pratade för mycket. och lurade oss att dt satt en kamera i ena hörnet som skulle filma oss. mhm..

Sen suta vi. Jag stack till bussen. Nu är jag hemma. jag kände mig tvungen att sätta mig här, eftersom jag fulkommligt älskar min dator (A) Fast egentilgen borde jag göra spanska läxan, och plugga till fysikprovet som jag har imorrn. allt kommer gå åt helvete, för jag har inte antecknat nått ju, så då måste jag mläsa nått jävla papper som är aslångt och jag fattar inte ett skit utav vad som står där på! just dt.. jag har ju biologiprov på fredag oxå -.-'  Fyfan får man ha såhär många läxor och prov på en vacka? ;o Jag hatar't! säda behöver jag göra oxå... eller iaf plocka utan alla kläder från golvet.. en bra sak, dt är att jag är ensam hemma just nu! =D  undra när dem andra kommer hem(?) ^o)
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. hejdå!
Puss (a' <3



Jag bjuder på en bild på mig som jag tog igår när jag var ute. Den är skitful så ni behöver helst inte kolla.



Kommentarer
louise

söt är du mathilda! <3

2009-03-01 @ 19:17:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0