KAMERAN ÄR TILLBAKA!

ja, ni förstår ju vad ämnet handlar om, om ni läser rubriken! ;)

mamma och pappa kom just hem från träningen, och pappa ropade på mig och sa att jag skulle komma, att han hade något till mig, jag fatta inte vad dt var, och sprang direkt till honom, då höll han upp min älskade kamera när jag kom, jag blev skitglad!

men när jag satte i batterierna så var den lika dan som förut, eller dt stod inte ''svagt batteri'' men den blika till och sedan blev den helt svart. och gissa om jag blev förbannad?! :O
men pappa är o köper nya batterier nu, vi ska testa om dt är så att jag har laddat dom för mycet, så dom har blivit utslitna lxm. jag hoppas den kommer fungera nu! Jag har saknat den så mycket!
och jag trodde att jag skulle få tillbaka den om flera veckor, men så fick jag den idag, jag är glaaad! :D

Puuuuuss (a' <3


Kommentarer
Helena

Hahahaha ;P Du & din kamera.

2009-02-23 @ 21:38:41
URL: http://helenaekman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0