''ingen bryr sig...''

heej, ;D

Skola idag då, och jo, dt gick rätt snabbt ändå! Fredagarna brukar gå så jävla söligt!

- no-prfilen, vi gjorde några ävla gips grejer(?) Och sen glömde lärarna bort Amy, mih och Helena, alla andra glömde bort oss, så vi blev inlåsta i fysiksalen. Tack så jävla mycket för den säger jag bra! asså dt är precis som jag säger, ingen bryr sig! Ingen bryr sig om oss! Alla bara skiter i oss! Bryr sig inte ett skit! Inte ens lärarna...

- matte, höhö jag räkna inte ett skit, som vanligt... jag sitter o ritar o skriver lite i ett block ist, och lyssnar på musik :) Helt ensam borta i ett hörn, resten sitter i ett annat hörn o pratar. Som sagt, jag är bortglömd .

- kemi, gick rätt fort ändå!

- biologi, svara på nåra jävla frågor -.-'

- lunch, mackor idag ;)

- svenska, vi gjorde dom där frågorna om I taket lyser stjärnorna igen .

- syslöjd, och vi fick pepparkakor x)

Sen sluta vi vid halv 4. Tog bussen hem, nu sitter jag här, jag har jätte tråkit. Och alla andra är tråkiga. Jag ska kolla lite på youtube trojah :)

Puss (a' <3

 

 

 

En bild på mig får ni också! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0