Fredag den trettonde .

heejj på er ^^

dt började verkligen bra asså! -.-'

Jag kom inte med den tidiga bussen utan fick ta en andra, visserligen inte så många minuters skillnad men när jag tar den tidiga så brukar jag komma försent, gissa om jag kom försent idag då? ja dt gjorde jag. iaf, när jag skulle gå på bussen så kom jag på att både busskort och nycklar låg i min andra jacka, så jag var tvungen att köra med smsbiljett, 15 spänn vafan -.-' plus att jag skulle göra dt hem oxå! -.-' Iaf, när jag kom till skolan så leta jag upp Bernt eftersom jag gätt honom min extranyckel, när han kom med burken med allas extranycklar i så fanns inte min där i. så jag fick gå in i klassrummet och fråga Josse om jag kunde få lägga mina grejer i hennes skåp. Fan, dt var ju lite saker som jag behövde i mitt skåp jue! :< jaja, sen så fick vi varsin klasslista, vi skulle skriva komplimanger till alla i klassen. sen efter dt så fick vi roser :) Och fika, vaniljhjärta och saft. o sen skulle vi sätta upp en dikt på klassrumsdörren, jag var den ända som kom med förslag, så dt blev den där ''det finns en blomma vit som snö....'' osv xp. Sen var dt rast ett tag, efter dt skulle vi va i dom där grupperna som dom dela in oss i, min grupp fick kolla på film, dt blev i Twilight som dom sagt, utan Amirican Pay 2 ist :< Den suger! Sen när dt var slut så gick jag och Amy o åt. Väntade sedan på Helena, hon kom. Vi hade rast i 1 h & 40 min ;) Skönt! Sen började vanliga skoldagen igen. Svenska, vi läste hela tiden, och sen var dt syslöjd, jag börjar komma rätt långt på min t-shirt nu! :) Sen så sluta vi iaf vid 15.30. Jag tog bussen hem, med är ros som inte modde så bra xD Kom hem sen iaf, då var mammas kompis och hennes bäbis här, Moa hette hon, var asgullig! 6 månader bara :) Det var rätt kul, för när mamma bar upp henne så börja hon gnälla o ville gå ner, men när jag bar henne så skratta jag o kolla på henne o masser sånt, och då börja hon också skratta xp Jaja, sen satte jag mig här. och vet ni? NU ÄR DET SPORTLOV! 8D

och imorron är dt alla <3-dag :)

jag tror inte jag har nått mer att säga nu,

Puss (a' <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0