Fredag 27/2

hejj på alla. Jag måste bara säga att idag är dt exakt en månad kvar tills jag fyller år! :)
idag var dt skola igen då. Det var skit dött! men gick rätt fort ändå. Jag var lite på blandat humör, ibland värsta depp, ibland var jag über flummig.

- no-profilen, höhö, Helena, jag och Amy satt som vanligt i fysiksalen och prata.
- matte, lika tråkit som vanligt.
- kemi, fy helvete vad dött dt är!
- biologi, vi hade prov, grupp-prov som tur va! dt gick rätt bra faktiskt, även fast jag inte pluggat ett skit så kunde jag en del :)
- på lunchen gick jag, Helena & Amy hem till Amy.
- svenska, vi läste typ hela lektionen.
- syslöjd, jag har inte så långt kvar på min t-shirt nu! ;)

Sen sluta vi. jag mötte Helena & Amy utanför högstatiet, vi tog bussen till stan, hahah på bussen satt vi o skämde ut oss som vanligt då då. jag bah: ''KOLLA EN DRAKE! :D'' *pekar på en lyftkran*
hahah XD dt var skitkul! xD sen kolla lite inne på H&M. Sen gick vi till Subway och åt lite. Sen kom Tilda. Vi satt där inne o skratta och prata jätte länge. och en hårig ''gubbe'' satt nära oss, han var jätte äcklig! och så hade han flickvän ;o XD
Sen var jag tvungen att gå hem o äta. Helena följde med mig. Sen följde jag henne till Rese. Gick hem sen. Nu har jag precis kollat på Let's dance.

ha dt så bra.
Puss (a' <3


Kommentarer
Helena

Dt var fan inte en människa ;O En jävla gorilla!

2009-02-28 @ 00:26:19
amy

HAHAHAHHA EN RÄKA KOMMER SITTA I DITT KLASSRUM!

2009-03-01 @ 11:21:50
URL: http://amysvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0