Torsdag & Blodsbröder

Hej!
Idag har vi haft temadag i skolan, så det har inte hänt så speciellt mycket. Jo, Tommy Deogan kom och hade en slags föreläsning. Han har gjort en bok som heter ''Blodsbröder'', det är en sann historia där han berättar om hans brors jobbiga liv, som tillslut dör. Och den där föreläsningen han gjorde på våran skola var otroligt rolig, jag har inte skrattat så mycket på länge! Jag visste helt ärlig talat inte vart jag skulle ta vägen för att jag skratta så mycket. Jag tjöt! Men framförallt så var det väldigt lärorikt, och allt som han berättade stämde. Det är svårt att förklara vad han sa, det var så mycket, men han är en sådan person som kan fånga hela publikens uppmärksamhet. Han berättade någonting viktigt, men han fick in mycket humor i det. Jag tror inte att det var en enda person på hela skolan som satt och småpratade med varandra istället för att lyssna på honom. Han var grymt bra!
Och förresten, jag ska få en bok hemskickad till mig, helt gratis. Den verkar superspännande, jag längtar tills den kommer! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0