Lite kort info om min helg

Hejhej, och fy skäms på mig för att jag inte har bloggat sen i tisdags. Men det har inte hänt något speciellt i veckan. Nu i helgen så sov jag hos Moa fredag till lördag. I fredags var jag och masser vänner ute nästan hela kvällen. I lördags knallade jag, Moa och ett par till tjejkompisar upp till Ica och köpte godis, sedan satt vi hemma hos Moa och titta på film. När klockan var halv tre ungefär så gick jag hem till Linnea, och hennes mamma skjuttsade in mig och Linnea till stan. Sedan tog jag och Linnea bussen till Malmslätt igen vid halv sex. Vi mötte upp Sofia, åt mat och sedan gick vi ut. När vi varit ute ett bra tag så ringde vi Moa, Victoria och Sofie, vi gick ner till Gården och flummade runt och hade det skit kul. När klockan började närma sig tolv söljde jag och Linnea med hem till Sofia. Vi tittade på film ett tag, när klockan var halv tre på natten så bestämde vi oss för att sova, eftersom jag var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Nu har jag precis kommit hem från Malmslätt igen, och ska snart ner till min mosters och hennes killes nya lägenhet och kolla hur det ser ut där.

Jag ska försöka att få tillbaka min blogglust, men den här veckan har jag knappt suttit vid datorn nånting, utan haft kul med mina vänner, eller pluggat. Och eftersom jag nästan aldrig tagit det lugnt på hela veckan så har heller inte min förkylning försvunnit.


Bild från igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0