Fredag den 25 december

Hej på er!
Har ni haft en bra jul? Jag har haft det super mysigt med släkt och familj. Jag haft fått mängder utav choklad i julklapp. Jag har även fått presentkort, Hello Kitty saker, biobiljett, tidningar osv.

Idag så har jag bara varit hemma och slappat. Tittat på Mysteriet på Greveholm och ätit godis. Imorgon börjar mellandagsrean, och då jävlar ska jag shoppa! Jag ska bara få med mig någon som vill shoppa med mig, i första hand gillar jag att shoppa med någon, hellre än att shoppa själv, men jag antar att de flesa känner likadant? ;)


Jag i min nya mysdress. Även denna fick jag i julklapp!


Kommentarer
linnea

du ska ju shoppa med mej ditt retard! <3

2009-12-26 @ 00:21:05
Moa

så söööt du är :d vart ifrån är den där mjukisdressen ser otroligt skön ut ;) puss<3

2009-12-26 @ 20:54:34
URL: http://agnetabigitta.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0