Fredag 11/12

Hej bloggen!
Idag har vi inte heller haft någon vanlig skoldag, utan en så kallad temadag, precis som igår. Det började med luciatåg uppe i kyrkan, sedan skulle vi spela teater och shit. Sista ''lektionen'' var film, och då somnade jag efter ungefär en kvart, och jag sov i en timme, jag vaknade av att alla gick ut ur klassrummet, så jag och mina kompisar vaknade upp ur våran böghög på bänken och gick till våra skåp för att hämta våra saker. Sedan tog jag bussen hem.

Ikväll blir det bara mys med familjen framför Idolfinlalen. På lördag eller söndag ska jag kanske träffa Victoria och spela in en film till ett svenska arbete.

Vi hörs! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0