Förkyld så det står härliga till.

Precis duschat och smörjt in mig med Oliv naturell body lotion för att få lite lenare ben. Bina ben är torra som sandpapper ungefär. Haha, okej kanske lite överdrivet! xD
Men i alla fall. Jag har inte gjort så speciellt mycket nu ikväll. Mest tagit det lugnt eftersom jag inte känner mig helt frisk. Jag är så snorig så jag nästan dränker mig i mitt eget snor (usch vad äckligt det där lät..) och ont i halsen så jag mår illa. Jag har egentligen inte tid att vara sjuk, så vi får hoppas på att det inte blir mer än så här.
Vi hörs imorgon i alla fall, för jag antar att jag inte kommer blogga mer nu ikväll. Så sov så gott, sockertoppar! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0