JULLOV!

Hej, och åter igen ber jag om ursäkt för kass uppdatering. Jag uppdaterade ingenting igår, och idag har jag också varit seg med det.

Imorse gick jag som vanligt upp vid kvart över 6 och gjorde iordning mig. Sedan tog jag bussen till skolan, och hade avslutning i ca 2 timmar. Det var faktiskt riktigt segt om jag får säga mitt. Och just det ja, jag fick mina första betyg också ju :)

Men när vi slutat i alla fall så tog jag ovh några vänner bussen till stan, vi satte oss på Barista och tog en fika. När vi suttit där i nästan tre timmar säkert, så gick vi och ''fönstershoppa'' lite. Alla mina pengar vi ju hemma, plus att jag inte vill köpa något nu. Dels för att jag kanske får det i julklapp, och för att det kanske blir rea på det på mellandagsrean.

När vi var klara på stan i alla fall så gick jag hem och hjälpte min syster lite smått med julbaket. Eller okej, jag ställde ut knäckformar på en plåt.. hehe.

Vid klockan 18:00 gick jag, min bror och min syster ner på stan igen för att köpa den allra sista julklappen. Nämligen till våran moster och hennes nye karl. Vi engagerade oss rejält och det blev riktigt bra måste jag säga!

Imorgon ska jag upp vid tio, för klockan halv tolv ska jag vara hos frissan. Sen imorgon eftermiddag ska vi till min moster och karl för att ha det trevligt och byta julklappar. På torsdag, alltså på julafton så ska vi på morgonen fira min bror som fyller år, sen ska vi i familjen byta julklappar, innan vi åker till Motala för att fira jul med släkten. Innan det ska vi självklart hinna med att se på kalle anka och hans vänner! ♥


Idag har jag varit fin med rött glitter i håret! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0