27-28 december

Jag är ledsen att jag inte uppdarerat ett shit idag, coh knappt igår heller.
Men igår så hjorde jag inget speciellt direkt. Linnea hade ju sovit över hos mig, så vi lata oss lite, var nere på stan lite. Sen på kvällen latade jag mig ännu mer.

Idag har mina kusiner och farmor och farfar varit här, eftersom de varit på IKANO-huset så tog de ändå en sväng förbi oss, och tog en fika. När dom åkt hem så knallade jag och min syster ner på stan och mötte upp mamma. Tänkte shoppa lite men det enda jag fick hem var ett på gråa knästrumpor och några hattar till nyår (hehe jag och min syster ska leka 3 år igen, med babyfärgade hattar och pipor :D).

När vi kom hem blev det super god mat, och sedan lite titt på tv. Nu har jag nördat sims hur jäkla länge som helst, men sk nog gå och lägga mig snart. Jag vet inte varför, men jag börjar redan känna mig trött. Jag kommer nog dock att bli pigg när jag tvättat bort mitt smink, tyvärr. Men jag ska väl förska att somna i tid i alla fall.
Så godnatt sötnosar, vi hörs imorgon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0