Minne från sexan

Hej alla!Jag har precis pratat klart med Linnea i telefon. Hon ringde och sa att hon ville att jag skulle komma till henne imorgon, istället för att hon skulle komma till mig. Och hon ville att jag skulle gå upp tidigt, att jag skulle komma till henne redan vid tolv-halv ett!? ;o Herregud. Men jag, jag ska försöka.

Annars så gör jag inte så mycket. Jag sitter och trycker i mig lite norsk gelé med färgen snorgrön. Det låter gott va? Det är det inte. Haha jorå. Eller nej, inte gott. Fast det är inte äckligt heller. För den är rätt smaklös. Väldigt vidrig i konsistensen bara.
Och sen så berättade mamma precis att vi ska till Mjölby på fredag, till min mosters kille. Och jag vettefan ifall han fyller år, eller ifall det är något annat speciellt. Ska man vara ''finklädd'' eller? Fast det tänker jag inte vara endå... höhö.


Detta är Linneas och min chatt, för några minuter sedan bara. Ersänn  att hon var jävligt taskig!? Det låter ju lixom som att jag har världens största röv typ. Fast jag kanske överreagera. haha XD
Men jag kanske fick igen från en gång i sexan? Det var extremt kul. Jag måste berätta!
Alla i klassen satt och prata och så i det såkallade ''kapprummet''. Och ena min lärare hade kommit in dit och skulle säga någonting till oss. Men innan hon han göra det, så frågade Linnea alla i klassen när biologin började. Och jag säger direkt: ''När din röv har slutat växa''. Fatta vad kul alla tyckte att det var! Varenda jävel i hela klassen började asgarva (förutom Linnea), och läraren också. Sen dess har nästan alla i min förra klass börjat säga ''När din röv har slutat växa'' till alla som ställer liknande fråga. Det är rätt kul faktiskt. hehe.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
julia

haha, fan va kul det va :p

2009-08-13 @ 11:30:24
URL: http://juliamelin.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0