Låt tips: Robert Pattinson

Godmorgon bloggen!
Jag har precis ätit frukost och ska snart gå och ta mig en dusch. Lite senare idag ska jag antagligen träffa Linnea en stund. Vi får se vad vi hittar på. Kanske tar en sväng på stan eller så. Annars så har jag faktiskt ingenting mer att säga.
Jag måste bara visa er tre stycken låtar som jag verkligen får gåshud utav varje gång jag lyssnar på dem. Helt underbara!







Alla tre låtar är med Robert Pattinson. Jag är inget stort fan dirkekt utav honom, utan det enda jag visste om honom var att han spelade en av huvudrollerna i Twilight och att han var väldigt snygg. Men att han skrev låtar och hade ett extremt stort intresse för musik, det visste jag inte. Och jag visste definitivt inte att han var så här bra! Så lyssna och njut.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0