Torsdag 20/8

Hej! Skolan idag har varit helt okej faktiskt. Men jag antar att den kommer vara det nu i nån vecka till ungefär. För seda börjar allvaret, på riktigt. Nu bryr sig inte lärarna ifall man kommer lite försent, vilket det kommer göra sen.
Men så här såg i alla fall min skoldag ut idag:

- Engelska, vi jobbade med ett häfte med ett par uppgifter.
- Svenska, där fortsatte vi jobba med de uppgifter utr boken som vi jobbade med igår.
- Fysik, även där jobbade vi med några uppgifter.
- Teknik, byggde på våran lilla by, gjord av kartong, glasspinnar, målarfärg och annat liknade matrial.
- Lunch
- Matte, fortsatte med testet.

Sedan slutade vi, och då hade klockan slagit tio i två. Jag var kvar i skolan ett tag och pratade med mina favorittjejer (Linnea & Helena) en stund. Sedan tog jag bussen hem. Jag kom hem vid kvart i tre. Vi hörs senare!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0