Torsdag 13 augusti

Nu är jag hemma igen. Dock är jag suuuper trött. Igår kom Linnea och jag i sängvid halv fyra på morgonen, för att vi satt uppe och spelade kort. Idag vaknade vi runt tolv, även fast jag hemskt gärna hade sovit ett par timmar till. Men vi gick upp, och Linnea fixade en jätte fin frukost till oss. Sedan spelade vi tv-spel och åt goda muffins toppade med en klick grädde och en jordgubbe, som Linnea också fixade. När klockan var ungefär fem så kom mina föräldrar och ena min bror och hämtade mig, och sedan åkte vi vidare till en affär och handlade.

Nu hinner inte jag skriva något mera, för mamma och pappa ropar på mig att jag ska komma och äta kvällsmat. Så vi hörs lite senare! Ha det bra,

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Amanda

Sv: Den snygga klänningen är köpt på Bikbok i maj! :)

2009-08-13 @ 21:27:52
URL: http://givemelove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0