Onsdag 19/8

Hallu!
Jag hann inte blogga imorse, eftersom jag vaknade så sent. Men jag missade som tur var inte bussen, och jag kom därför i tid till skolan. Dagn har varit helt okej. Jag har varit väldigt trött bara. Men så här såg skoldagen ut för mig idag:

- Syslöjd, våran lärare pratade mest, sedan fick vi sy lite på en tygbit (det får vi alltid göra första lektionen efter sommarlovet)
- Matte, vi hade ett oförberätt diagnosiskt test. Dock var det ingen som hann klart, eftersom det var rätt svårt. Men vi får fortsätta med det imorgon, då vi också har matte.
- Spanska, Ny lärare, men hon värkade bra. På den lektionen gjorde vi inte så mycket. Läste och översatte en text ur spanskaboken bara.
- Lunch
- Idrott, Fotboll
- Svenska, gjorde ett par uppgifter från boken.

När klockan slog tjugo i fyra så slutade vi. Jag tog bussen hem, och nu har jag precis druckit massvis. Jag har så ont i huvet att det känns som att det kommer sprängas snart. Trött är jag också. Jag känner mig nästan medvetslös. Usch..

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0