ojoj..

Jag har inte orkat uppdatera någonting idag heller. Fast jag har inte gjort någonting heller.
Och jag kika precis in på statistiken, och såg att den börjat sjunka på sista tiden. Kan det bero på min dåliga uppdatering? Eller är det någonting som ni saknar här i bloggen? Tacksam för svar! :)

Imorgon börjar skolan, och det kommer bli ett rent helvete! Som tur är så börjar jag halv tio (tror jag?), så jag behöver i alla fall inte gå upp klockan sex. Jag har inte en aning om när vi slutar imorgon, men jag antar att det blir någongång vid två-halv tre. Sedan kommmer jag antagligen he direkt efter skolan. Och jag lovar att uppdaterningen ska bli bättre från och med imorgon!

Men ni får ha det så bra. Jag ska hitta på någonting att sysselsätta mig med nu ;p

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0