Måndag 17/8 - Första skoldagen efter sommarlovet!

Hej!
Första dagen i skolan var helt okej faktiskt. Jag trodde det skulle vara jätte hemskt, men nehej då! :)
Vi gjorde inte så mycket. Prata, fick pennor, sudd, mängder utav papper, fikade osv. Efter skolan följde jag med Linnea hem. Efter ett tag kom även två andra kompisar, Victoria och Moa. Vi hade det jätte trevligt! Vid halv sex tog jag bussen hem, och när jag precis gått av bussen träffade jag min syster och mamma. Vi gick hem till oss och åt kvällsmat. Och jag var bara tvungen att sätta mig här så att ni vet att jag fortfarande lever ;p Men nu ska jag gå och vara lite social med min syster. Vi hörs senare ikväll!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0