Måndag 10/8

Hej!
Nästan precis efter att jag skrivit förra inlägget så ringde Linnea till mig, och samtalet löd ungefär så här:

Jag: Aa hallå?
Linnea: Hej, vad gör du?
Jag: Gissa
Linnea: Sitter vid datorn?
Jag: Yes
Linnea: Haha okej. Men jag kommer hem till dig nu.
Jag: vah?
Linnea: Ja, jag var på stan och åt med min syster, och sen när hon gick till jobbet så bestämde jag mig för att gå hem till dig.
Jag: Jaha, är du påväg?
Linnea: Jag är nästan framme.
Jag: Men jag har ju precis vaknat!
Linnea: Ja, jag förstod det. Men det vad var jag räknade med också.
Jag: Jaha, ja, okej då.
Linnea: Bra, vi ses snart! Hejdå
Jag: Ehh, jaha, jaja, hejdå.

Och sen så slutades samtalet. Linnea var jätte glad, och jag extremt chokad, haha. Vi har i alla fall haft det skit kul idag. Vi har spelat tvspel och ätit en halv liter glass var. Men nu åkte hon precis hem, så jag ska lägga mig och läsa lite. Jag har inte läst på typ tre dagar nu. För övrigt så åskar det massor ute, blixtrar gör det också. Och jag är lika rädd som katterna. Vad tycker ni om åska? Är ni lika rädda som jag? Eller ni kanske bara tycker det är mysigt? Berätta!
Vi hörs lite senare! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Anonym

haha :)

puss påt ;)<3

2009-08-10 @ 22:25:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0