Keep it loud

Nu har jag precis kommit hem från East fm, eller Keep it loud som man också kallar det. Eller okej, jag har hunnit torka mig lite, och tvättat bort mitt smink, som var nere vid kinderna. Herre gud så det regnade! Men herre gud så kul! :D
Linnea kom hit vid klockan sex. När klockan var ungefär kvar över så gick vi ner till stan. Till festivalen. Sen ringde vi Moa och bad henne att komma hit, så då satte hon sig på bussen och Linnea och jag gick och mötte upp henne. Sen gick vi runt hela stan och letade efter någonstans att äta, men över allt var det proppfullt. Till slut fick vi plats inne på någon resturang, kommer inte riktigt ihåg vad stället heter... Vi åt i alla fall kebab. När vi ätit upp gick vi ut i spöregnet igen. Vidare till festivalen, där vi stannade. Träffade lite kompisar, pratade med dom lite. Sen stod vi där och hoppade och skrek till masser okända band och artister. Jag har ingen aning om vilka det var! xd Men allihopa var hyffsat bra.
Efter en stund gick jag hemmåt. Många killar försökte få kontakt med mig, mitt rinnande smink och mitt dyblöta hår. Men jag log bara lite snett åt allihopa och gick vidare. När jag kom hem bara rann det om mig, så jag tvättade bort sminket och virade in mig i badlakarn.


Det blev bara ett par bilder när vi åt. Och ja, vi är väldigt blöta. Ändå var vi inte så blöta som vi var senare mot kvällen.
Nu ska jag nog gå och titta lite på friidrotten med min pappa. Vi hörs troligtvis imorgon! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Anonym

Jotack det är bara bra med mig!

Händer hos dig då?

2009-08-21 @ 23:40:26
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Moa.C

haha jag sa ju att man kom me i din blogg om man fanns med på din kamra ;p

haha det va jätte lul :dd <3

2009-08-22 @ 08:04:39
Mathilda

SVAR TILL MOA;



Det är klart man gör! Vad skulle jag annars göra med alla bilder? xd haha <3

2009-08-22 @ 12:13:20
URL: http://mathildaelf.blogg.se/
♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

jag svarar på kommentarer..va gör du ?

2009-08-22 @ 12:28:47
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
linnea :*

haha, asså shit.

ser skitsexig ut i bött hår. llr inte ;p

:*<3

2009-08-22 @ 16:49:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0