JAG ÄR TILLBAKA IGEN! :D

Hahah gud så länge detta höll! xD shit...Tänka sig, att jag kunde inte ens vara borta från bloggen i 24 timmar tror jag. Men alltså jag tänka verkligen på bloggen hela tiden, att ''det här ska jag berätta om på bloggen sen'' och såna där saker, men så kom jag på att ''just det, jag har ju bloggpaus''. Så därför känner jag att jag orkar inte vara ifrån bloggen helt och hållet, men det blir dock inte så många uppdateringar. Utan kanske bara en om dagen. Möjligtvis två.

Jag har ett par saker att berätta för er, som händer idag eller i veckan.
  • Lite senare kanske jag ska gå ner till Kungsträdgården, där East fm är. Det är nämligen rätt många vänner som ska dit, så jag funderar på det också. Men egentligen är jag alldeles för trött tror jag. Fast det är klart, jag kan ju alltid gå ner dit och säga hej..

  • På måndag ska jag klippa mig, troligtvis färga håret också. Men vi får se hur det blir med det. Mamma kanske säger att hon vill vänta med det ett par dagar, och då får jag väl göra det.

  • På tisdag ska jag till Synsam på synundersökning, och prova linser. Eftersom jag ser så dåligt så är det verkligen på tiden att jag får mina linser! Jag fick glasögon när jag var fyra år, sen när jag blev elva år så la jag undan dom i en låda, för att jag inte ville ha dom längre. Och tack vare det så är jag nästan halvblind nu vafan. Äsch, det är snart fixat ju ;)

  • Och så pratade jag just med min syster om att vi ska träffas imorgon. Och det ville hon! Så jag ska komma till henne imorgon och äta mat och kanske fika lite hos henne också. Det var ett tag sedan jag träffade henne, så det ska bli jätte kul! Och hon ville att jag skulle börja blogga igen, så hon kunde hålla koll på vad jag gör om dagarna. haha. Vilken tur du har nu, för nu vet du vad jag sysslar med igen! ;D
Kram
/Mathilda


Kommentarer
Anonym

fin blogg du har

Allt bra med dig ?

Hoppas du får en bra fredagskväll!

2009-08-21 @ 17:45:48
URL: http://designbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0