idominsalva

Ja, jag sitter just nu med idominsalva på läpparna och ska snart gå ner till stan och och köpa hårfärg. Och idag har jag inte köpt någon cola, utan fick nöja mig med det som fanns hemma. Mineralvatten. Inte alls lika gott som cola. Gud, jag börjar bli som alla jävla fjortisbloggare. Jo, föresten. På tal om fjortisbloggare. Jag är absolut inte en sådan person som går omkring med idominsalva på läpparna hela dagarna, utan har bara det på kvällarna eftersom mina läppar är så torra och spricker.  Idominsalva på läpparna är bland det fulaste som finns enligt mig. Hur som helst, jag måste kila iväg till stan nu.

''Fyfan vad snygg jag är. Fjortisar är det snyggaste som finns!'' Eller inte.




Vafan då. Jag har just kommit hem från stan och såg att detta inlägg inte uppdaterats än. Blogg.se var segt för mig när jag gick till stan och lät därför inlägget uppdateras medan jag var på stan. Men nehej då, den ville inte. Därför är detta inlägg sent!


Kommentarer
Helena

Hahahaha x]



<3

2009-08-25 @ 22:25:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0