Hello Kitty webcam

Ajdå, jag har visst glömt att ta kort på min nya vinterjacka och mitt hår. Menmen, det får ni se någon annan gång. Jag tänkte visa er en annan sak. Någonting som jag väldigt gärna vill ha, och någonting som jag funderar starkt på att beställa hem. Nämligen denna helt underbart söta webcam:
(Klicka på bilden för att komma till hemsidan, och se den i större format)

Den är väldigt billag. 195 kronor bara. Och den är ju helt j*vla underbar! Det finns massvis med Hello Kitty saker, bl.a en brödrost som jag också vill ha. Men jag vill nog hellre ha webcamen, eftersom det inte finns någon inbyggd på min dator. Men jag ska fundera på saken, om det blir så att jag köper den, så säger jag till! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0