Godnatt, och sov så gott! :)

Nu har gästerna precis gått hem. Vi hade det jätte trevligt! Tyvärr så tog jag inga bilder.
Men jag, mamma och pappa, mammas gamla klasskompis och hennes barn, och så mammas klasskompis kille spelade ett otroligt roligt spel (mina brorsor gömde sig som vanligt på sina rum). Spelet heter ''Hur fan visste du det?'', och är som en frågesport. Det är mest ''snuskiga'' frågor, eller hur man ska förklara det. Dvs mest frågor om sex, porr osv. Men kul var det. Nu har de som sagt precis gått hem, och jag ska snart gå och lägga mig och sova. Imorgon har jag lovat att följa med min mamma ut och gå, så hon vill säkert att jag går upp rätt tidigt då, suck.
Men ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon(Eller idag, hur man nu vill definera det)!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0