Depp

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket. Ätit lite godis, hjälpt pappa att riva ner tapeter, tittat på tv, och deppat rejält. Jag har varit så otroligt deppig de senaste timmarna att det inte är sant. Jag vet inte vad det är med mig. Jag hoppas att det går över tills imorgon. Då ska jag tvinga med mig mamma ner till stan, och så ska jag tvinga henne att köpa kläder till mig. I alla fall jeans och en stickad kofta. Helst masser annat också. Nu ska jag tvätta bort sminket, ta ut linserna, kleta i finnmedel i ansiktet och sedan gå och lägga mig. Jag känner att jag inte orkar vara uppe längre nu, det kommer sluta med att jag sätter mig ner på golvet och börjar tjuta för någonting som jag inte ens vet själv. Sån blir jag alltid när jag är på sånt här depp humör. Därför är det bättre att jag går och lägger mig och sover bort depressionen. Toppen! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Helena

Mendu, jag vill träffas snart? : < Var länge sen vi sågs utanför skolan. Kan du i helgen?



<33

2009-08-28 @ 23:22:09
URL: http://helenaekman.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0