090831

Ledsen för dålig uppdatering! Men jag har inte haft någonting att skriva om. Och när jag väl har haft det så har Blogg.se krånglat, så att jag inte kunnat logga in. Har det varit så för er också? Men i alla fall, så har jag just nu glömt bort vad det var jag skulle skriva om... Men jag antar att det inte var något viktigt. Och var det det så kommer jag säkert på det lite senare, eller imorgon.

Nu har jag precis gjort iordning mig inför kvällen. Jag ska visserligen inte gå och lägga mig än på ett tag, men vill ändå ha det klart. För sen när jag väl blir trött så kommer jag inte orka gå och tvätta bort sminket och grejer. Därför fixade jag det nu.

Jag får se ifall jag orkar blogga mer ikväll. Annars hörs vi imorgon. Ha det bra! :*

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0