090830

Godmorgon!
Idag mår jag lite bättre. Än så länge i alla fall. Vi får vänta och se hur det är med mig senare mot dagen/kvällen.
Inatt har jag sovit skit dåligt. Masser med skrik och sånt utanför. Någon som satte på musik på högsta nivån vid tre på natten också, härligt. Hela stan vaknade säkert utav det. Drömt har jag gjort också. väldigt läskigt måste jag erkänna. Eftersom när jag satte mig vid datorn i morse fick jag reda på att min dröm kanske är sann. Aldrig varit med om något liknande. Men vad drömmen hadlade om får ni tyvärr inte veta.
Jag har precis ätit frukost, och ska snart hjälpa pappa att måla i köket. Och lite senare kommer min älskade syster hit, kul! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0