090827


Bilden är från midsommar. Det är jag och min kusin. Jag tyckte det var dax för en bild.

Hej igen!
Nästan direkt efter att jag skrivit förra inlägget så frågade mamma ifall jag ville följa med henne och pappa och handla. Jag hade ingenting annat att göra, så jag följde med. Först tog vi bilen till någon bil butik och provade ut en ny bil. Vi ska antagligen beställa den imorgon, så får vi den inom två veckor ungefär. Fast det är inte säkert. När vi varit där bra länge så körde vi vidare till en färg butik, där vi kollade på nya tapeter och sånt till köket. Dock hittade vi ingenting som vi tyckte om så mycket, och vi var för trötta för att leta ordenkligt. Så vi körde vidare till en matbutik. Där handlade vi, och sedan åkte hemmåt. När vi var hemma så lagade mamma mat, och sedan åt vi.

Imorgon är det fredag, coh det innebär att det snart är helg! Så himla skönt det ska bli att kunna sova länge. Jag ska dra med mig mamma på en shoppingtur någon dag har jag bestämt. Hoppas bara att hon går med på det! ;) haha.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Emma

Sv; Äh,det var en sak med en kille. Vad händer i helgen? :)

2009-08-28 @ 07:38:17
URL: http://emmamatildaolivia.blogg.se/
matilda

sv: okej :D skönt de med :D ja har match sens ka ja vara med min pojkvän och så, får se va vi hittar på :D

2009-08-28 @ 14:19:41
URL: http://matildaabergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0