090823

Hej!
Jag bloggade ingenting igår. Ojdå. Men som sagt så har jag fortfarnade min lilla ''bloggpaus''. Det innebär att jag inte bloggar så ofta. Nu kommer i alla fall ett inlägg, grattis.
Vet ni vad jag gör nu? Jag dricker cola och äter godis. Tyvärr har jag nog ätit lite för mycket, för jag mår extremt illa nu. Fast jag har ju ifs ätit konstant hela helgen, så det kanske inte är så konsitigt att jag mår som jag mår. Vet ni en till sak? Jag blir extreeeeeemt förbannad över att jag inte kan kolla de bloggarna som jag följer på devote.se. Jag kommer helt enkelt inte in på den sidan. Och jag blir skapligt irreterad alltså. Och så är jag nervös över imorgon också. Jag ska ju klippa mig då, och jag är nervös över att det inte blir som jag vill ha det. Men det är verkligen på tiden att jag klipper mig, för mitt hår är så jävla slitet så att det inte är sant.

Nu ska jag titta på Twilight. Min syster ville titta på den igår, och hon blev lika kär som jag blev första gången jag såg den. Och nu har hon gjort så att jag blivit lika kär igen. Det blir som en drog. Lite läskigt faktiskt. Hehe....


Så här sexig med min coca-cola är jag just nu. Herre gud så jag ser ut. Dålig kvalité på kameran är det också, eftersom jag använde min rosa kompaktkamera. Haha.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0