Grattis moster! <3

hejhej!
Jag kom hem ifrån min moster vid nio ungefär. Det var trevligt där! :)
Nu har jag kollat på tv med familjen och även käkat lite godis samtidigt.
Imorron ska jag och pappa ut och cykla. Jag ska nog gå en runda runt ån innan också. Jag har ju blivit så dålig på att motionera nu för tiden och måste kanske ta in det som en ny vana att gå ett varv runt ån varje lördag och söndag. Då kanske jag blir så bra som jag var förra sommaren, då jag sprang eller gick ett varv runt ån varje morgon, vilket sommarlov alltså! xo
Haha jaja nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok. Och sen ska jag sova.
Jag bjuder även på ett par bilder från kvällen ;)




Ingela var klart bäst på att lägga upp tårtan! xD
En stor himla gägga med en chokladbit på toppen xp


Årets första jordgubbe för min del ;)



Och Carro & jag gillar att ta riktigt sjuka bilder på oss. Dock så visar bara två utav dom den här gången.




Jaha, dom bilderna får räcka.
Vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer
Julia

Du och Carro är aslika! :o :D

puss

2009-04-26 @ 10:28:07
URL: http://juliamelin.devote.se
Carro

Haha vilka bilder asså =P

assnygga e vi ju ;)

puss gullunge

2009-04-26 @ 20:16:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0