Torsdag 30/4 - Valborg!

Hejhej. Idag fyller Jenny 14 år, ett stort grattis till henne! <3
Idag är det valborg, men ändå skola.

- Teknik, hade världens bästa vikarie, gjorde inte ett skit. Prata bara.
- Resurs, hade världens sämsta vikarie. Förövrigt så satt jag mest o rita.
- Set, hade den där dåliga vikarien igen. Tjejerna behövde inte göra någonting, vilket var skönt. Killarna fick arbeta.
- Idrott, först uppvärmning, sprang, dock inte den långa rundan idag som tur var. Sen körde tjejerna frisbee-golf, och sen var det killarnas tur att köra det, och våran tur att köra ''match'', jag kommer inte ihåg vad det hette xp
- lunch, jag åt mängder utav annanas ;D
- Spanska, läraren kom tio minuter försent. Sen jobba vi hela tiden, skit tråkit.
- Matte, först räkna jag lite o så. Och sen fick jag och tre killar gå ut och läsa, fast det var bara jag som läste av oss, det var skönt.

Sedan slutade vi. halv fyra ungefär. Usch! Jag tog iaf bussen hem. När jag väl kom hem så åt jag en tallrik flingor till mellis, och satte mig här. Jag ska snart börja göra mig iordning för ikväll. Pappa har nämligen precis kommit hem med en plattång till mig, dock inte den jag hade förut, utan en billigare variant. Men jag får vara glad endå, vissa får ju ingen alls, men jag har så snäll pappa ;)
Jaja, skit samma.
Jag vet inte vad jag ska ha på mig för kläder ikväll, ingen aning faktiskt :S
Kanske ska börja leta efter det nu, för senast klockan 6 måste jag gå. Ska till några people med mina föräldrar och min bror. Jag känner ingen annan där, men det blir nog kul, det skulle tydligen vara en tjej där som är ett år äldre än mig, och hon skulle visst vara jätte trevlig, så henne kanske jag kan prata lite med! ;)
Menmen, vi hörs imorron, för jag tror inte jag hinner blogga mer idag/ikväll.
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0