Tisdag 28/4

hejhej! Jag kan ju börja med att säga ett stort GRATTIS till Sara som blir tonåring idag! <333
Förövrigt så har dagen faktiskt varit helt okej! :)
det började med sovmorgon,

- Spanska, lika tråkit som vanligt.
- So, svarade på 30 frågor som vi ska kunna till provet, jag kunde ändå det mesta och det kommer vara med 15 frågor på provet. Sen fick vi sluta en halv timme tidigare men jag stannade kvar tio minuter för att bli klar ;)
- lunch, åt macka i matsalen. Sen följde jag med några kompiar till service, jag köpte en glass, och så prata vi med en snygging, Pedran.
- Set, fick tillbaka alla omdömmeslappar, det var bra resultat på alla! jag hade nått alla målen och var påväg till att nå mer än målen på nästan alla, alltså har jag G+ / VG i alla ämnen (y)
- Idrott, så jäkla jobbigt. Jag had eju inte tränat på typ 6 veckor nu, och så först skulle vi springa en rätt lång runda som uppvärmning, vet inte hur långt det var. Och sen längdhopp, sen spring 100 meter så fortman kunde, två gånger. Och sen började jag få ont i vaden, men tänkte lixom ''äsch skit samma, det går nog bra''. Men så när jag skulle springa 600 meter höll jag på att dö dom sista 300 metrena eller nåt. usch, så jäkla ont det gjorde! men jag klara att springa hela varvet med en väldans smärta pga av min starka vilja. Sista grenen på friidrotten var kulstötning. Det gick helt okej.

Sedan slutade vi. jag missade bussen och fick vänta i tjugo minuter/en halvtimme. Sen när jag äntligen kom hem så åt jag en tallrik med flingor, grymt hungrig var jag eftersom jag inte åt någon frukost i morse heller.
Satt o prata lite med mamma. Satte mig här. Nu ska jag kolla lite på datorn, sen ska jag nog plugga lite (a)
Egentligen vill jag sova. Men jaja, vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0