Onsdag 29/4

hejhej! :)
Dagen har varit bra, väldigt jobbig bara. Men det gick ändå väldigt snabbt!

- Musik, jag spelade gitarr, det gick skit.
- Engelska, usch säger jag bara.
- Mentortid, slappt.
- Svenska, läsa och läslogg.
- lunch, macka.
- Matte, grejade inför utvecklingssamtalet.
- So, nutidskryss, och gick igenom frågorna inför provet.

Sedan slutade vi. Jag stack till busshållsplatsen, mötte Linnea. Sen kom Adam, stod o snacka lite med dom. Bussen var typ en halvtimme försenad med tillslut kom den, sa hejdå till Linnea och tog bussen hem. Väl hemma så gjorde jag mig en kaffe latte och satte mig här. Sitter och knarkar David Bowie, han är kung <3
Imorron är det valborg, och sen på fredag är vi lediga, sen lördag och sen kommer söndag, och då åker jag på kryssning med min kära syster och mina föreldrar, det ska bli grymt kul! och på måndag har jag tagit ledigt, så det blir en fyradagars helg för mig! :D
Jag har ingenting mer att skriva nu tror jag. Vi hörs senare, om jag orkar. Annars imorron.
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0