Onsdag 15/4

hej :)
Gud vad härligt det är med vår! Men mindre härligt är det med skola.
Fast det var slappt för mig idag, jag gick två lektioner. Först musik, då fick vi välja mellan att spela trummor, gitarr eller keybord, jag och några tjejer körde keybord. Sen efter musiken gick vi tillbaka till skolan, hade engelska, och där skulle vi fortsätta med ett tråkit häfte. Sen var den lektionen klar ch jag tog bussen hem. Väl hemma så tog jag en pirog, eftersom jag var grymt hungrig, jag försov mig nämligen i morse så jag han varken äta frukost eller ta på mascara -.-'
Iaf, sen efter ett tag gick mamma och jag upp till sjukhuset, de klippte först upp gipset sen så fick vi gå ner till någon sjukgymnast. Jag fick göra ett par övningar och så fick jag med mig ett papper hem med alla övningar på. Jag ska göra dom 3-4 gånger per dag och upprepa alla övningar fem gånger. Men fingret som jag bröt är fortfarande svullet :s Menmen...
När jag var klar där så gick mamma och jag hemåt. Sen stack jag ner till stan med en gång. Jag kolla lite i affärer, och hitta endel jag ville ha. men jag får vänta tills jag åker till stockholm och hoppas att det fins där!
Och så köpte jag en present till min moster som fyller år.... nästa vecka tror jag(?) Jaja, skit samma, snart är det iaf. Ett jätte fint halsbandssmycke från Dewit Sandström blev det. När jag handlat det gick jag och växla in min lott som jag bla fick utav mamma i påskpresent till en ny lott. Jag vann dock ingenting på den här ''/
Sen gick jag vidare och handla lite mat, eftersom mamma är sjuk och orkar därför inte göra det själv.
När jag kom hem ifrån stan så var klockan ungefär tjugo i två. Resten utav klassen hade alltså inte slutat, men jag hade hunnit vara på sjukhuset OCH gå på stan i typ två timmar! haha, jag har en snäll mamma som sa att jag inte behövde åka tillbaka till skolan :D
Nu har jag varit lite social mot min kära föräldrar. Och satte mig precis här.
Jag vet inte om jag orkar blogga mera idag, men det märkar vi! ;)
Vi hörs iaf,
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0