nu börjar nerverna komma..

asså shit. Jag börja precis tänka på att jag ska ju åka till stockholm imorron. Och jag är en sån människa som blir nervös för ingenting. Och nu börjar nerverna komma, jag är så jädra nervös så det inte är sant! jag vet att det bara är till stockholm. Men alltså, tänk om jag glömmer pengarna hemma, glömmer hela väskan hemma kanske(?) tar på mig för lite kläder. Tar fel skor så att jag få skoskav när jag går där. Usch, blir jobbigt! tänk om jag missar tåget eller nåt! :s
Jaja, jag ska väl försöka lugna ner mig nu. Och gå och lägga mig rätt tidigt. Direkt efter Talang tror jag. När slutar det? nio nånting va?
jaja skitsamma.
Vi hörs imorron iaf, guys! ;)
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0