oerhört gamla bilder.

HAHAHAH jag hitta massor med bilder på Linnea och mig när vi går typ i... 5an/6an? XD
Och dom är riktigt roliga allihopa, och fråga mig inte vad fan vi håller på med! ;o







Haha lite andra grymt gamla bilder också xD

Amy & Louise w:



hah jag det där var jag xD


Ja, det där var också jag xD


Lisa, jag tycker fortfarande att bilden är väldigt vacker, även fast vi var jäklit små! xD <3


Aww minnen!


HAHA Louise w och jag xD och där gick vi nog ärlig talat i femman xD


Emma <3

Jag avslutar med en bild på Julia och mig, när vi gick i 6an: xD <3




Nu ska jag försöka sova. Vi ses imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer
Julia

aaw, minnee!<3

puss

2009-04-28 @ 16:11:07
URL: http://juliamelin.devote.se
louise w

haha, omg! Snygga vi var på den tiden du! ;)

jaja, minnen iaf! :) <3

puss.

2009-04-28 @ 16:55:20
linnea (aa) <3

men gud mathilda ja va fet o ful trodde seriöst inte dom skulle va så farliga ;o

o nu ser ju massa folk dt balle helvete fitta ._.

minnen allafall (yy) <3

2009-04-28 @ 21:27:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0