Måndag 27/4

heejj.
Idag var det skola igen. Jag var på rätt dåligt humör i början men blev på lite bättre sen på slutet. Dagen gick ändå rätt fort.

- Svenska, läste och gjorde läslogg
- Bild, satt ute och måla med kol
- Fysik, jag, Linnea & Helena satt utomhus och gjorde inte ett skit.
- Håltimme, jag och Linnea stack upp till service och köpte godis (a)
- lunch, jag åt ingenting utan följde bara med Helena in i matsalen.
- Engelska, någon grammatik grej, fyfan vad dött! jag hatar engelska.
- So, först läste vi, sen skrev och sånt där.

Sedan slutade vi. Jag gick till busshållsplatsen, sen ringde Linnea, jag mötte upp henne och så ringde vi Amy, gick hem till henne. Vi var där och kolla på tv och sånt. Sen gick vi hem till Linnea och baka, fetton. Kolla på tv. Sen gick vi till Amy, jag hämtade min mobil som jag glömt där. Jag ringde syrran. Sen följde dom med mig till busshållsplatsen. Gick av bussen, och sedan gick jag till Storan där Ingela, mamma, pappa, Carro och Carros kompis Emilia var. Sen kom även Natta, också Carros kompis. Så vi var masser där. Hade riktigt trevligt!
Sen vid åtta så gick jag, mamma och pappa hemmåt. Handlade lite mat och sånt på vägen. Sen hem och kolla på Färjan2  ;D
Och sen tvinga mamma och pappa i mig mat. Och jag håller på att spy just nu. Jag har ätit så jävla mycket idag. Imorron ska jag ut och gå efter skolan.
Nu ska jag mejla ett par bilder till min moster, sen ska jag läsa lite. Eller så går jag o lägger mig direkt efter att jag mejlat. Jag är så himla trött! men imorron har jag sovmorgon i en timme. Skönt! :)
Men vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0