Måndag 13/4

Hejsan :D
Idag väckte pappa mig vid tio.
Jag fick brottom upp och börja platta håret lite och sminka mig o grejer.
Sen vid tjugo över elva åkte vi iväg och hämtade Carro. Sen vidare till Medevi.
Där åt vi mat hela släkten + Mickes flickvän.
När vi ätit klart gick vi omkring lite där och kolla.
Och sen åkte vi till Medevi brygga eller något hette det. Vi var där o kolla ett tag.
Sen vid tre åkte vi hemåt. Kom hem vid ungefär fyra.
Jag var lite social och nu satte jag mig här.
Dagen har varit super kul. Men imorron börjar den där jävla skolan igen. Men jag slutar rätt tidigt, o så på onsdag så kommer jag bara gå två lektioner, sen ska jag ta bussen hem, möta upp mamma, sen ska vi gå upp till sjukhuset. Och sen är det bara två skoldagar kvar på veckan. Det går rätt fort :)
Och nu kommer jag bjuda på lite bilder från idag:








Fyfan vad härligt med vår! <3

Vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0