Lördag 4/4

Tjoo :)

mamma väckte mig vid nio idag ._. Grymt trött!
men jag gick iaf upp vid halv tio. Åt frukost och sedan gjorde mig iordning. Sen stack jag och mina föräldrar ner till stan.
vi gick egenom Gränden, eller Leo som dt nu heter. Där satt Måns Zelmerlöw och signera skivor.
Sedan gick vi vidare och mötte upp Carro och Vanja på stan, lämnade någon nyckel till dom(?)
och sen gick vi vidare till Bosses. Glass är gooooott 8D
Och sen gick vi omkring på stan. Jag hitta en snygg mintgrön cardigan, men jag köpte den inte...
sen inne på Ur&Penn så hitta jag ett par ljusrosa fjortis-solglasögon som jag tyckte var snygga (a)
och ett par örhängen som var silvriga gitarrer, rätt gryma faktiskt ;) Iaf, gick vidare lite o sådär. Sen gick vi hem, satte oss på balkongen och drack lite kaffe. Och nu satte jag mig här.
Kanske bloggar lite mer ikväll, får se. Men vi hörs!
Puss (a' <3


Måns ;)

  



Solglasögon 95 :-
Örhängen 29 :- REA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0