Fredag 17/4

hej, idag är det fredag :D
Dagen börja iaf med att försova sig till halv sju. Jag hann iaf. Sen börja den där jäkla skolan.

- Resurs, vi gjorde ingenting typ. Hade bara allmänt kul med alla killar ;) och misstolka det inte! xD för jag kom just på att det lät väldigt konstigt xp
- Matte, räkna.
- Kemi, jag gjorde ett läxförhör, det gick bra! alla rätt tror jag. Och så labba vi lite också.
- Biologi, vi har fortfarande Sex & Samlevnad, och vi har väldigt kul på dom lektionerna ;D
- lunch.
- Svenska, vi läste hela lektionen och jag och några till fick sitta ute, det var ju så fint väder! :)
- Syslöjd, jag fortsatte med mina benvärmare och blir klar nästa gång.

Sedan slutade vi. Jag mötte upp Helena och Amy på busshållsplatsen. Vi åkte in till stan, gick omkring där. Sen vid halv 6 ungefär så tog dom bussen till malmslätt och skulle träffa masser annat folk. Men jag kunde tyvärr inte vara med eftersom jag ska till stockholm imorron. Fett kul ska det bli! Jag ska shoppa och ha det riktigt trevligt.
Nu ska jag träna fingerträning, sen ska jag äta kvällmat.
Men vi hörs!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0