Fredag 10/4

hej på er, idag är det långfredan!
och den började med att mamma väckte mig vid elva. men jag somna om och vakna igen runt tolv.
jag försökte trycka i mig en tallrik flingor. sen satte jag på datorn, satte igång sims. sen ringde Linnea. pratade med henne ett tag, men vi bestämde att vi skulle va någon annan dag, jag orkade nämligen inte idag. sen efter några minuter kom pappa in till mitt rum och sa att han skulle åka till motala och hälsa på farmor och farfar och att han ville att jag skulle följa med. så jag klädde på mig och sminkade mig, sen vid två så åkte vi iväg. var där och fika, och satt ute i solen, jag nästan somna i solstolen.. men iaf, sen vid 6 ungefär så åkte pappa och jag till Ica maxi och handlade lite, sen åkte vi hemåt. kom hem lite över sju. åt mat. sen satte jag mig här och spela sims, ja jag är nörd (a)  haha.
och sen kolla jag och pappa på tv. sen runt tio så satte jag mig här igen och spela sims. jag ska fortsätta spela nu, jag ville bara blogga lite :)
Men vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer
linnea ;)

haha sims in my heart! :D <3

2009-04-10 @ 23:43:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0